Een nieuw avontuur - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Jolanda Knol - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Jolanda Knol - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

28 November 2018 | Nederland, Enschede

Hallo allemaal.
Hier een nieuw verslag van een nieuw avontuur wat in de planning staat. Velen weten het al... Ik ga begin januari weer een nieuwe reis maken. Ik heb 3 maanden vrij genomen om een rondreis door Peru en Colombia te gaan maken. Ik begin in Lima, zak via de kust naar het zuiden en ga via het Titicacameer en Machu Picchu naar het noorden van Peru. Daar pak ik de boot en ga ik via de Amazone naar het uiterste zuiden van Colombia. Daar vandaan vlieg ik naar Bogota en maak ik een rondreis door Colombia. Het plan is te eindigen in het noorden om van daaruit naar Bonaire te gaan om daar nog een week uit te rusten en dan eind maart weer terug te keren in Nederland. Via deze blog zal ik proberen jullie weer op de hoogte te houden van mijn avonturen!!

Tot snel,
Jolanda

  • 23 December 2018 - 18:57

    Arnold Thijs:

    Jolanda, leuk dat ik weer ,een zonder meer bijzondere, reis van je mag meebeleven.
    Wens je veel mooie ervaringen toe. Maar tot die tijd nog even genieten van de Nederlandse kerst en oud en nieuw.
    Veel liefs, Arnold

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda

Actief sinds 15 Maart 2013
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 18809

Voorgaande reizen:

04 Januari 2019 - 29 Maart 2019

Peru, Bolivia en Colombia

01 September 2013 - 01 September 2014

Mijn Bonaire avontuur

Landen bezocht: