De voorbereidingen - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Jolanda Knol - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Jolanda Knol - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

09 April 2013 | Nederland, Enschede

Het lijkt erop dat het allemaal door kan gaan. Ik ben vorige week naar een makelaar gegaan en zij willen me wel helpen om geschikte huurders te vinden. Het gaat er allemaal heel officieel aan toe, met profielen van huizen en huurders en het matchen daarvan. Zij schatten de kansen heel hoog dat zij wel iemand kunnen vinden die voor een jaar op mijn huis wil passen. Dit betekend dat ik nu ook enthousiast durf te worden over dit hele avontuur. Gevoelsmatig stond dat huis er toch wel tussen...

De voorbereidingen zijn nu in volle gang. Ik ben allerlei persoonsgegevens aan het verzamelen van mensen waar ik contact mee wil houden via email/whats app/skype etc. Verder heb ik een cursus Papiaments voor beginners aangevraagd en het eerste huiswerk is al nagekeken (9,5!).
Allerlei kleine klusjes wat in huis moet gebeuren (plintjes en zo) worden nu ook aangepakt. Ook allerlei nutteloze abonnementen worden opgezegd, zo ben ik al ruim anderhalf jaar stille donateur van de sportschool en ook het handbalseizoen loopt bijna af (nog één wedstrijd).

Ergens half augustus ben ik van plan nog een feestje te geven, en ook daarvoor ben ik al druk bezig....

Kortom... Wat mijn omgeving al wist begint nu ook bij mij door te komen... IK GA NAAR BONAIRE!!!!!!

Het huis is officieel nog niet verhuurd en de handtekening is nog niet onder het contract gezet, maar ik heb er nu alle vertrouwen in dat dat allemaal goed gaat komen!!

  • 05 Juni 2013 - 01:02

    Arnold:

    Hoi, toevallig op deze site gekomen. Had je een mailtje gestuurd in januari of zo, maar niets meer gehoord. Zie ,lees dat je mooie plannen hebt. Wens je daar veel succes mee!! Hoop wel dat ik
    t.z.t. nog iets van je hoor. Groetjes Arnold

  • 20 Augustus 2013 - 13:48

    Sander:

    Hoi hoi,

    Heel veel plezier op je nieuwe avontuur! Ik blijf je volgen. Een goede vlucht en aanvang van je nieuwe uitdaging.

    Groeten Sander L.

  • 29 Augustus 2013 - 07:20

    Annemiek:

    Hoi Jolanda ik heb je op t werk nog niet gezien, nieuwe collega van je. Indien je interesse hebt om kennis te maken hoor ik t graag. gr annemieke. 7018010. Cu soon ook n oostblokker. Long time ago but you never losse it.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda

Actief sinds 15 Maart 2013
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 18879

Voorgaande reizen:

04 Januari 2019 - 29 Maart 2019

Peru, Bolivia en Colombia

01 September 2013 - 01 September 2014

Mijn Bonaire avontuur

Landen bezocht: