Mijn Bonaire avontuur - Reisverslagen van Jolanda Knol - WaarBenJij.nu Mijn Bonaire avontuur - Reisverslagen van Jolanda Knol - WaarBenJij.nu

Mijn Bonaire avontuur

Ik heb een baan aangenomen op het tropische eiland Bonaire!!! Ik ga daar een combinatie functie doen van werken op de ambulance, op de spoedeisende hulp en het begeleiden van patiënten die naar een ander eiland of het vaste land moeten voor verdere behandeling of onderzoek via de lucht. Mijn contract gaat per 1 september in en zal een jaar duren... Via deze site (die gekoppeld gaat worden aan mijn facebooksite) zal ik jullie op de hoogte houden van het wel en wee van mijn leven op dit eiland.

Op dit moment is het nog niet helemaal rond... Officieel heb ik nog geen handtekening gezet onder een contract en er is nog een klein struikelblokje... Alles valt of staat met of ik mijn huis kan verhuren. Als dit niet lukt, gaat het hele feest niet door. Ik kan namelijk niet twee huizen betalen.

Recente Reisverslagen:

28 November 2018

Een nieuw avontuur

26 Juni 2014

Vakantie!!!!

26 April 2014

de zesde update!

10 Maart 2014

verslag nummer 5

06 Januari 2014

De vierde update!
Jolanda

Actief sinds 15 Maart 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 18865

Voorgaande reizen:

04 Januari 2019 - 29 Maart 2019

Peru, Bolivia en Colombia

01 September 2013 - 01 September 2014

Mijn Bonaire avontuur

Landen bezocht: